Çorum Valisi Ali Çalgan Oğuzlar’da Güvenlik ve Kamu Hizmetlerine İlişkin İncelemelerde Bulundu

Çorum Valisi Ali Çalgan, Oğuzlar ilçesine gerçekleştirdiği ziyaret kapsamında Kaymakamlığı, İlçe Emniyet Amirliği ve İlçe Jandarma Komutanlığını ziyaret ederek ilçede yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Emniyet, asayiş ve kamu hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Çalgan, ilçenin sorunlarını yerinde incelemek ve çözüm yollarını değerlendirmek amacıyla Oğuzlar’da temaslarda bulundu.

Haz 24, 2026 - 18:45
Çorum Valisi Ali Çalgan Oğuzlar’da Güvenlik ve Kamu Hizmetlerine İlişkin İncelemelerde Bulundu

Çorum Valisi Ali Çalgan, ilçe ziyaretleri programı kapsamında Oğuzlar ilçesini ziyaret ederek kamu hizmetleri, güvenlik çalışmaları ve ilçenin öncelikli ihtiyaçlarına ilişkin incelemelerde bulundu.

Oğuzlar’daki temasları sırasında ilçedeki sorunları yerinde inceleyerek çözüm yolları üzerinde değerlendirmelerde bulunmak amacıyla ziyaret gerçekleştirdiklerini belirten Vali Ali Çalgan, kamu hizmetlerinin tümünü kapsayan çalışmaların ele alınacağını ifade etti.

“Tüm Oğuzlarlı Hemşehrilerimize Selam ve Sevgilerimizi İletiyoruz”

Vali Ali Çalgan, ziyaretin hayırlara vesile olmasını temenni ederek, “Tüm Oğuzlarlı hemşehrilerimize selam ve sevgilerimizi iletiyoruz.” ifadelerini kullandı.

Program kapsamında ilk olarak Oğuzlar Kaymakamlığını ziyaret eden Vali Ali Çalgan, Kaymakam Serkan Tokur’dan ilçede yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı bir brifing aldı. Görüşmede başta emniyet ve asayiş olmak üzere kamu kurumlarının faaliyetleri, devam eden çalışmalar ve ilçenin ihtiyaçları değerlendirildi.

Güvenlik Birimlerinde İnceleme

Vali Ali Çalgan, daha sonra Oğuzlar İlçe Emniyet Amirliği ile Oğuzlar İlçe Jandarma Komutanlığını ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Ziyaretlerde ilçenin güvenlik durumu ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alındı.

Vali Ali Çalgan, ilçenin emniyet ve huzurunun sağlanması için görev yapan emniyet ve jandarma personeline teşekkür ederek, “İlçemizin emniyet ve huzurunun sağlanması noktasında fedakârca görev yapan personelimize teşekkür ediyor, çalışmalarında kolaylıklar ve başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Oğuzlar’daki ziyaret programında kamu kurumlarının faaliyetleri ve vatandaşlara sunulan hizmetlerin etkinliği değerlendirilirken, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI