Fiş veya fatura kesmeyen işletmelere yönelik yeni bir düzenleme ile 10 bin TL ceza uygulanacak. Tüketicilere de fiş almadıkları takdirde 5 bin TL ceza verilecek.
Fiş Almayan Tüketicilere de Ceza Uygulaması Başlatılıyor
CUMHA Cumhur Haber Ajansı -
İşletmelere 10 Bin TL Ceza
Yeni düzenleme kapsamında, fiş veya fatura kesmeyen işletmeler 10 bin TL ceza ile karşı karşıya kalacak. Bu karar, kayıt dışı ekonomiyi önlemek ve vergi kaybını azaltmak amacıyla alındı.
Tüketicilere 5 Bin TL Ceza
Tüketiciler de fiş veya fatura almamaları durumunda cezalandırılacak. Fiş almayan tüketicilere 5 bin TL ceza verilecek. Bu uygulama, tüketicileri fiş veya fatura almaya teşvik etmeyi amaçlıyor.
NTV'nin haberine göre, bu düzenlemeler kısa süre içinde yürürlüğe girecek ve denetimler sıkılaştırılacak.
CUMHA Cumhur Haber Ajansı
Bu site, hizmet kalitesini artırmak ve kişiselleştirilmiş içerik sunmak için çerezleri kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Detaylar için [Çerez Politikası]'nı inceleyebilirsiniz.