Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz: “Menteşe Caddesi’nde Güvenliği ve Estetiği Bir Arada Sağladık”

Milas Belediyesi tarafından ilçenin yoğun kullanılan güzergâhlarından Menteşe Caddesi’nde yürütülen bordür, peyzaj ve aydınlatma çalışmaları tamamlandı. Doğalgaz altyapı çalışmalarının ardından gerçekleştirilen üstyapı düzenlemeleriyle cadde modern bir görünüme kavuşurken, LED aydınlatmalar sayesinde sürüş ve yaya güvenliğinin artırılması hedeflendi.

Haz 24, 2026 - 23:20
Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz: “Menteşe Caddesi’nde Güvenliği ve Estetiği Bir Arada Sağladık”

Milas Belediyesi, kent genelinde ulaşım konforunu ve görsel estetiği artırmak amacıyla Menteşe Caddesi’nde başlattığı bordür, peyzaj ve aydınlatma çalışmalarını tamamladı. İlçenin trafik yoğunluğunun yüksek olduğu caddelerden biri olan Menteşe Caddesi, gerçekleştirilen düzenlemelerin ardından vatandaşların kullanımına açıldı.

Doğalgaz altyapı çalışmalarının tamamlandığı bölgelerde üstyapı çalışmalarını hızla sürdüren Milas Belediyesi, geçtiğimiz aylarda aynı bölgede yol yenileme çalışmalarını tamamlamıştı. Yol düzenlemelerinin ardından orta refüjde gerçekleştirilen yenileme ve aydınlatma çalışmalarıyla bölgenin çehresi değişti.

Orta Refüj Yenilendi, LED Aydınlatmalar Kuruldu

Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin koordinasyonuyla yürütülen çalışmalar kapsamında deforme olan bordür taşları yenileriyle değiştirildi. Böylece yol sınırları daha belirgin hale getirilirken, sürüş güvenliğinin artırılması amaçlandı.

Orta refüjde gerçekleştirilen peyzaj düzenlemelerinin ardından gece görüşünü güçlendirmek ve caddeye estetik bir görünüm kazandırmak amacıyla 12 adet direk ve 24 adet LED aydınlatma sistemi kuruldu. Yeni aydınlatmalar sayesinde Menteşe Caddesi’nin gece saatlerinde daha güvenli ve aydınlık bir görünüme kavuştuğu belirtildi.

“Modern ve Yaşanabilir Bir Kent İçin Çalışıyoruz”

Tamamlanan çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulunan Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, “Vatandaşlarımızın günlük hayatta en çok kullandığı güzergâhlardan biri olan Menteşe Caddemizde çalışmalarımızı tamamladık. Sadece görselliğe değil; sürücü ve yaya güvenliğine de büyük önem verdik.” dedi.

Başkan Topuz, “LED aydınlatmalarımızla geceleri yol güvenliğini artırıyoruz. Kentimizin çehresini değiştiren bu tür prestij çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Vatandaşlardan Olumlu Geri Dönüş

Yenilenen yüzüyle trafiğe ve yaya kullanımına açılan Menteşe Caddesi, bölge esnafı ve mahalle sakinlerinden de olumlu geri dönüş aldı. Vatandaşlar, özellikle akşam saatlerinde caddenin daha güvenli ve estetik bir görünüme kavuştuğunu belirterek çalışmalarda görev alan belediye ekiplerine teşekkür etti.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI