Yunusemre Belediyesporlu Judocular Hatay’daki Türkiye Şampiyonası’nda 5 Avrupa Kupası Vizesi Aldı
Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Yunusemre Belediyespor sporcuları 1 altın ve 1 bronz madalya kazandı. Elde edilen derecelerle 5 sporcu, 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli’nde yapılacak Yıldızlar Avrupa Judo Kupası’na katılma hakkı elde ederken, Kulüp Başkanı Bülent Kanik başarıda emeği geçen sporcu ve antrenörleri tebrik etti.
Hatay’da gerçekleştirilen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda Yunusemre Belediyespor sporcuları önemli dereceler elde etti. Kırmızı-beyazlı ekip, organizasyonu 1 altın ve 1 bronz madalya ile tamamlarken, toplam 5 sporcu Avrupa Judo Kupası bileti aldı.
Zeynep Meşe Türkiye Şampiyonu Oldu
Şampiyonada 48 kiloda mücadele eden Zeynep Meşe, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu. 40 kiloda tatamiye çıkan Elif Şanıer ise Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı.
Beş Sporcu Avrupa Kupası Hakkı Elde Etti
Yunusemre Belediyesporlu sporculardan 40 kiloda Rabia Tekin, 36 kiloda Azra Karan ve 46 kiloda Oğuzhan Uygun da Türkiye yedinciliği derecesi elde etti. Şampiyonanın ardından Zeynep Meşe, Elif Şanıer, Rabia Tekin, Azra Karan ve Oğuzhan Uygun, 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli’nde düzenlenecek Yıldızlar Avrupa Judo Kupası’na katılmaya hak kazandı.
Bülent Kanik: “Sporcularımız Bir Kez Daha Yüzümüzü Güldürdü”
Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik, elde edilen başarıların ardından sporcuları ve teknik ekibi kutlayarak, “Judo branşımız son yıllarda elde ettiği madalyalarla kulübümüzün yüz akı olmaya devam ediyor. Sporcularımız bir kez daha yüzümüzü güldürdü. Bu başarıları bizlere desteğini esirgemeyen Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban’a armağan ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI