ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANI PROF. DR. VEDAT IŞIKHAN: “ORTAK AKIL VE SOSYAL DİYALOG ANLAYIŞIYLA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KÜLTÜRÜNÜ DAHA DA YAYGINLAŞTIRACAĞIZ”
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı'nın kamu kurum ve kuruluşları, sosyal taraflar ile ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini açıkladı. Işıkhan, ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırlanan politikalar doğrultusunda çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü güçlendirmeye yönelik adımların sürdürüleceğini belirtti.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısının kamu kurum ve kuruluşları, sosyal taraflar ile ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini duyurdu.
“Paydaşlarımızın Katılımıyla Gerçekleştirdik”
Bakan Prof. Dr. Vedat Işıkhan, toplantıya ilişkin açıklamasında, “30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı, kamu kurum ve kuruluşlarımız, sosyal taraflarımız ve ilgili paydaşlarımızın katılımıyla gerçekleştirdik.” ifadelerini kullandı.
“İş Sağlığı ve Güvenliği Kültürünü Daha Da Yaygınlaştıracağız”
Toplantıda iş sağlığı ve güvenliği alanındaki politikaların ele alındığını belirten Bakan Prof. Dr. Vedat Işıkhan, “Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz.” açıklamasında bulundu.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI