MALTEPE BELEDİYE BAŞKANI ESİN KÖYMEN “SİZLER VATANDAŞIN KURUMLA İLK TEMAS ETTİĞİ ÇALIŞMA ARKADAŞLARIMIZSINIZ”

Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, Özel Güvenlik Haftası kapsamında belediyede görev yapan özel güvenlik personeliyle bir araya geldi. Buluşmada güvenlik görevlilerinin kamu hizmetlerindeki rolüne vurgu yapılırken, çalışma koşullarının iyileştirilmesine yönelik yürütülen çalışmalar da ele alındı.

Haz 28, 2026 - 18:19
MALTEPE BELEDİYE BAŞKANI ESİN KÖYMEN “SİZLER VATANDAŞIN KURUMLA İLK TEMAS ETTİĞİ ÇALIŞMA ARKADAŞLARIMIZSINIZ”

Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla Maltepe Belediyesi bünyesinde görev yapan özel güvenlik personeliyle bir araya geldi. Belediye hizmet binaları ve farklı birimlerde görev yapan güvenlik görevlileriyle gerçekleştirilen buluşmada, kamu hizmetlerinin yürütülmesinde güvenlik personelinin üstlendiği sorumluluklar gündeme geldi.

Buluşmada konuşan Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin korunmasında önemli bir görev üstlendiğini belirterek, vatandaşla ilk temas noktası olmaları nedeniyle taşıdıkları sorumluluğun farkında olduklarını ifade etti.

“Sizler vatandaşlarımızın kurumla ilk temas ettiği çalışma arkadaşlarımızsınız” diyen Köymen, şu değerlendirmelerde bulundu: “Öncelikle göstermiş olduğunuz çaba ve özverili çalışmalarınız nedeniyle hepinize teşekkür etmek istiyorum. Çok zor şartlar altında görev yaptığınızın farkındayız ve çalışma koşullarınızı iyileştirmek için adımlar atıyoruz.”

VATANDAŞLA KURULAN İLETİŞİM VURGUSU
Başkan Köymen, güvenlik görevlilerinin vatandaşla kurduğu iletişimin kurum algısı açısından belirleyici olduğuna dikkat çekerek, “Bir kamu kurumuna girildiğinde karşılaşılan güler yüz, anlayış ve iletişim biçimi insanlar üzerinde kalıcı bir izlenim bırakıyor. Vatandaşlarımızdan ve belediye hizmetlerinden yararlanan çalışanlarımızdan sizlerle ilgili olumlu geri bildirimler alıyoruz. Bu bizleri mutlu ediyor” ifadelerini kullandı.

ÇALIŞMA KOŞULLARI VE TADİLAT SÜRECİ
Uzun süredir devam eden tadilat çalışmalarının güvenlik personeli açısından zaman zaman zorluklar oluşturduğunu bildiklerini dile getiren Köymen, “Bu süreçte vatandaşların sorularına ve taleplerine sabırla yanıt verdiğinizin farkındayız. Bu nedenle sizlere ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.

“Nitelikli emek, nitelikli çalışma koşulları ve nitelikli iş gücü bizim için önemli” diyen Köymen, bu anlayış doğrultusunda belediyenin tüm hizmet alanlarında imkanları artırmak için çalışmaların sürdüğünü kaydetti.

Konuşmasını Özel Güvenlik Haftası’nı kutlayarak tamamlayan Köymen, “Bir araya geldiğimiz ortamları artırarak birbirimizi daha iyi anlamanın çalışma koşullarımızı geliştireceğine inanıyoruz. Gösterdiğiniz emek ve özveri için hepinize teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI