İç İşleri Bakanı Süleyman Soylu Diyarbakır Anneleriyle İftar Açtı

Başkent Postası / Murat Genç

Nis 22, 2022 - 03:31
İç İşleri Bakanı Süleyman Soylu Diyarbakır Anneleriyle İftar Açtı

Bakan Soylu, Diyarbakır'da evlat nöbetindeki ailelerle iftarda buluştu

Bakan Soylu, basına kapalı gerçekleşen programda ailelerle tek tek sohbet ederek sorun ve isteklerini dinledi.

Bakan Soylu, sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda da, "Sizler, çok dua alacak anne babalarsınız. Çünkü sizin itirazınız bu ülkeyi kaosa sürüklemek isteyenlere karşı herkesi uyandırmaktadır. İftarın bereketini Diyarbakır'da, cesaretleriyle, sevgileriyle bir duruşun simgesi olan Diyarbakır Anneleri ve aileleriyle paylaştık” ifadelerini kullandı.